ListarBachillerato en Administración de Empresas por palabras clave "Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Business and economics::Business studies"
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Investigación de mercados para identificar la oportunidad de comercialización de máquinas encajadoras de productos alimenticios a clientes potenciales de la empresa FICMAMS S.A., como fundamento para la propuesta de un plan de mercadeo
(Instituto Tecnológico de Costa Rica, 2017)The present work consists in the realization of carrying out a market research that aims to identify the opportunity to commercialize food packaging machines to potential customers of the company Ficmams S.A., which is ... -
Plan Estratégico para la Empresa E.I.C.Guanacaste S.A.
(Instituto Tecnológico de Costa Rica., 2016)The present work seeks to present the strategic plan for the company EIC Guanacaste S.A, with the fantasy name of the International Christian School. It is located in the province of Guanacaste, in the canton of Liberia. ... -
Propuesta de Plan estratégico para el Desarrollo y Aprovechamiento del Sistema de Gestión Integral en DEQUISA S.A. (2017-2021)
(Instituto Tecnológico de Costa Rica, 2017)This work establishes a Strategic Plan with a scope of five years, for the company DEQUISA, which is an organization belonging to the Outsourcing market in Professional Cleaning Services, which has more than 30 years of ... -
Propuesta de un Manual de Políticas Generales y el Procedimiento de Caja chica del San José Indoor Club
(Instituto Tecnológico de Costa Rica, 2017)El objetivo principal de este proyecto fue proponer un manual de políticas generales y el procedimiento de caja chica para la empresa San José Indoor Club en el primer semestre del año 2017. El proyecto se fundamentó en ... -
Propuesta de un Plan Marketing Digital para mejorar el Posicionamiento de la Marca Trades para el II semestre 2017
(Instituto Tecnológico de Costa Rica, 2017)The general objective of this project is to propose a digital marketing plan for the company Elete Trades, in order to achieve the Trades branding in the market, as well as identify digital needs and the most used digital ...