La necesidad de pensar la agricultura como negocio
Date
2017Author
Oficina de Comunicación y Mercadeo, Tecnológico de Costa Rica
Publisher
Garita-Granados, Carla, Garro-Ureña, Rony, Quesada-Araya, Jorge.Editor
Mesén-Cepeda, MarthaGraphical designer
Valverde-Vega, Natalia, Chacón-Quesada, Kristel.Technical validator
Cerdas-Trojo, MarcelaMetadata
Show full item recordEducational Resource
Abstract
El artículo muestra la importancia tanto para grandes como pequeños productores ser conscientes de que deben incorporar elementos administrativos en sus negocios para tener rentabilidad en el presente y sostenibles en el futuro. The article shows the importance for both large and small producers to be aware that they must incorporate administrative elements in their businesses to have profitability in the present and sustainable in the future.
Resource type
Narrative text, Hypertext.Intended users
General publicDifficulty
EasyEducational level
Subject
Language
SpanishKeyword
Planificación, Producción, Alimentación, Rentabilidad, Negocios, Sostenibilidad, Administración.Structure
AtomicThis structure corresponds to individual objects. For example, images, charts and figures.
Aggregation Level
2Level 2 is a collection of level 1 objects (multimedia or fragments). For example a lesson.
Status
FinalInteractivity Type
ExpositiveContext
Real environmentCognitive Process
Contextualize, Describe, Explain.Is part of
El reto del agro en LatinoaméricaShare
Metrics
Collections
- General [231]
The following license files are associated with this item: