Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.creatorRodríguez, Xinia
dc.date2013-03-14
dc.date.accessioned2015-03-23T21:18:41Z
dc.date.available2015-03-23T21:18:41Z
dc.identifierhttps://revistas.tec.ac.cr/index.php/comunicacion/article/view/1069
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/2238/4742
dc.descriptionThis article reports on a pioneering language training program in English for Occupational Purposes, piloted in seven multinationals in Costa Rica. The researcher, one of the core trainers, analyzes a job performance task, crucial for the training participants, and explains the use of authentic tasks and framework materials.
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherInstituto Tecnológico de Costa Rica
dc.relationhttps://tecdigital.tec.ac.cr/servicios/ojs/index.php/comunicacion/article/view/1069/977
dc.sourceRevista Comunicación; Vol. 15, Núm. 1 (27): Revista Comunicación; 26-36
dc.source1659-3820
dc.source0379-3974
dc.subjectEnseñanza del inglés como segunda lengua
dc.subjectEnglish for specific purposes, English for occupational purposes, language training program, English teaching, Costa Rica, teaching English in the industry, CRUSA, pilot in English
dc.titleOccupational Purposes model designed for workplace language training in Costa Rica
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeArtículo revisado por pares


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem