Tecnológico de Costa Rica
  • ¿Cómo publicar en el Repositorio TEC?
  • Políticas
  • Recursos Educativos
  • Contáctenos
    • español
    • English
  • español 
    • español
    • English
  • Login
Listar Artículos por título 
  •   Página Principal
  • Escuelas y Departamentos
  • Escuela de Ciencias Sociales
  • Artículos
  • Listar Artículos por título
  •   Página Principal
  • Escuelas y Departamentos
  • Escuela de Ciencias Sociales
  • Artículos
  • Listar Artículos por título
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listar

Todo el RepositorioComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosPalabras clavesTipo de Recurso EducativoDestinatarioEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosPalabras clavesTipo de Recurso EducativoDestinatario

Mi cuenta

AccederRegistro

Listar Artículos por título

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 5-9 de 9

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Experiences of educational use of technologies a case of facebook, google plus and the use of blogs 

      Kennedy-Russell, Ana (Proceedings - 2016 11th Latin American Conference on Learning Objects and Technology, LACLO, 2016)
      This workshop considers to share some experiences of educational practice of technologies used in English courses at the Technological Institute of Costa Rica, known in Spanish by its abbreviation (ITCR) throughout three ...
    • Initial evidence to validate an instructional design-derived evaluation scale in higher education programs 

      Espinoza-Guzmán, Julia; Moreira-Mora, Tania Elena (Springer, 2016-02-26)
      Instructional design has been a key strategy in ensuring the quality of higher education; therefore, it is essential to evaluate its effects on learning processes through the use of tools that comply with defined technical ...
    • The dilemma of combining positive and negative items in scales 

      Solís-Salazar, Martín (Colegio Oficial de Psicologos Asturias, 2015)
      Background: This study analyzed the advantages and disadvantages of combining negative and positive items in scales in a Spanish-speaking context. Method: Three telephone surveys of 233 people each were carried out. In ...
    • Towards a methodological guide to share knowledge when creating open educational resources 

      Espinoza-Guzmán, Julia; González, Liliana; Forero, Sergio; González, Ana María (LACLO 2016, 2016)
      People claim the right to study and learn what they desire, when and where they want; for this reason it is necessary to offer flexible training methods that provide real opportunities for independent learning. In order ...
    • Valoración ambiental para la generación de un modelo participativo de educación no formal 

      Villadiego-Lorduy, Jorge; Huffman-Schwocho, Dennis; Guerrero-Gómez, Stalyn; Rivero-Espitia, Sandra; Cortecero-Bossio, Adolfo (2015)
      The purpose of this article is to establish a diagnosis of the wetlands of Bañó and Negros based on the analysis and characterization of the social, economic and natural spheres in order to understand the causes of physical, ...

      |Contáctenos

      Repositorio Institucional del Tecnológico de Costa Rica

      Sistema de Bibliotecas del TEC | SIBITEC

      © DERECHOS RESERVADOS. Un sitio soportado por DSpace(v. 6.3)

      RT-1

       

       


      |Contáctenos

      Repositorio Institucional del Tecnológico de Costa Rica

      Sistema de Bibliotecas del TEC | SIBITEC

      © DERECHOS RESERVADOS. Un sitio soportado por DSpace(v. 6.3)

      RT-1