Tecnológico de Costa Rica
  • ¿Cómo publicar en el Repositorio TEC?
  • Políticas
  • Recursos Educativos
  • Contáctenos
    • español
    • English
  • español 
    • español
    • English
  • Login
Listar Artículos por título 
  •   Página Principal
  • Escuelas y Departamentos
  • Escuela de Ciencias Sociales
  • Artículos
  • Listar Artículos por título
  •   Página Principal
  • Escuelas y Departamentos
  • Escuela de Ciencias Sociales
  • Artículos
  • Listar Artículos por título
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listar

Todo el RepositorioComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosPalabras clavesTipo de Recurso EducativoDestinatarioEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosPalabras clavesTipo de Recurso EducativoDestinatario

Mi cuenta

AccederRegistro

Listar Artículos por título

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 6-9 de 9

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Initial evidence to validate an instructional design-derived evaluation scale in higher education programs 

      Espinoza-Guzmán, Julia; Moreira-Mora, Tania Elena (Springer, 2016-02-26)
      Instructional design has been a key strategy in ensuring the quality of higher education; therefore, it is essential to evaluate its effects on learning processes through the use of tools that comply with defined technical ...
    • The dilemma of combining positive and negative items in scales 

      Solís-Salazar, Martín (Colegio Oficial de Psicologos Asturias, 2015)
      Background: This study analyzed the advantages and disadvantages of combining negative and positive items in scales in a Spanish-speaking context. Method: Three telephone surveys of 233 people each were carried out. In ...
    • Towards a methodological guide to share knowledge when creating open educational resources 

      Espinoza-Guzmán, Julia; González, Liliana; Forero, Sergio; González, Ana María (LACLO 2016, 2016)
      People claim the right to study and learn what they desire, when and where they want; for this reason it is necessary to offer flexible training methods that provide real opportunities for independent learning. In order ...
    • Valoración ambiental para la generación de un modelo participativo de educación no formal 

      Villadiego-Lorduy, Jorge; Huffman-Schwocho, Dennis; Guerrero-Gómez, Stalyn; Rivero-Espitia, Sandra; Cortecero-Bossio, Adolfo (2015)
      The purpose of this article is to establish a diagnosis of the wetlands of Bañó and Negros based on the analysis and characterization of the social, economic and natural spheres in order to understand the causes of physical, ...

      |Contáctenos

      Repositorio Institucional del Tecnológico de Costa Rica

      Sistema de Bibliotecas del TEC | SIBITEC

      © DERECHOS RESERVADOS. Un sitio soportado por DSpace(v. 6.3)

      RT-1

       

       


      |Contáctenos

      Repositorio Institucional del Tecnológico de Costa Rica

      Sistema de Bibliotecas del TEC | SIBITEC

      © DERECHOS RESERVADOS. Un sitio soportado por DSpace(v. 6.3)

      RT-1